9 Mart 2011 Çarşamba

watsons alışverişlerim...



Günlerden kadınlar günü olunca indirimler kaçınılmaz oluyor tabi..
Bende hiç vakit kaybetmeden bu kadınlar gününde watsons'un yolunu tuttum..:)
Orda alırken hiç farketmedim ancak eve bir geldim ve kendimi nasıl kaybettiğimi o zaman anladım :)
Şimdi sıra sıra aldığım cicilerime bakalım..


1-watsons makyaj çantam : altın renkli makyaj çantası gayet şık ve kullanışlı..4.99 tl
2-watsons kremsi duş jeli 1 lt : Daha kullanmadığım için şimdilik bir yorum yapamıcam ancak kokusu gayet hoş .4.99 tl
3-watsons ballı sıvı sabun ve yedek şişesi : Watsons sıvı sabunlarını çok beğeniyorum daha önce çilekli kullanmıştım bu seferde ballı olanı denemek istedim ancak açmadığım için yine bir yorumda bulunamıcam..2.99 tl yedek şişe: 1.50 tl
4-watsons cep mendili : 12 adet cicili bicili cep mendillerim.1.99 tl
5-watsons banyo lifi : Ne yazıkki bu ürünün fiyatını hatırlayamıyorum ancak 1.50- 1.99 tl arası olması lazım.
6-watsons 3'lü banyo lifi seti : 3 farklı pembe renkte bulunan banyo lifinin renklerine bayıldığım için kaptım :) 5.99 tl.
7-watsons selülit için masaj başlığı : 3.99 tl
8-watsons 2'li pembe bayan kişisel temizlik ürünü : 1.99
9-neutrogena oil free karma ciltler için nemlendirici : Ne zamandır bu nemlendiriciyi almak istiyordum kadınlar gününe özel %30 indirimle hemen aldım..ve deneme fırsatı buldum izlenimlerimi sonrakı yazımda paylaşıcam..
29.99 tl indirim ile 21 tl'ye almış oldum.
10-sebamed genital bölge temizleyici : Daha denemedim ancak denediğim zaman burada sizlerle paylaşıcam..22 tl
11-Gratis manikür seti : Bir tek bu ürünü watsons'a giderken şöyle bir bakıyım dediğim gratisten aldım ve çok beğendim..bunuda bir sonraki yazımda paylaşmak dileğiyle..27.99 tl
12-Nivea ve dalin sabunlarım : Nivea adet 0.75 tl ,Dalin'i ne yazıkki hatırlayamıyorum :(
13-Vaseline kakaolu nemlendirici krem : Kokusuna bayıldım yapısı çok güzel..Bunu da bir sonraki yazımda paylaşmak dileğiyle..indirimli fiyatı 3.99 tl
14-watsons disk pamuk : 100 adet 1.99 tl
15-maybelline the falsies volum express black drama : Bende bir diğer ürünü vardı ancak bunu görünce hemen kaptım ve bayıldımmmm..bununla ilgili diğer the falsies rimelin karşılaştırma yazısını en yakın zamanda hazırlıcam..15.99 tl
16-rimmel renew&lift pudra : Daha önce bu markayı denemedim ancak %50 indirime girince şans vermek istedim kullanınca bununla ilgili yorumlarımıda burada paylaşıcam..normal fiyatı 17.99 tl indirim ile 9 tl'ye aldım.
17-watsons sabun saklama kutuları : Bu kutulara bayıldım çok hoşuma gittiler ve hemen iki rengini birden aldım..adet 4.99 tl
18-watsons diş fırçası saklama kabı : Bunları da diğer sabun kutularımla takım olsun diye aldım ve çok pratikler..adet 2.99 tl
19-watsons ayak törpüsü : 1.99 tl

Ürünlerin detaylı yazılarını en yakın zamanda sizlerle paylaşmak dileğiyle sevgiyle kalın..
Keyifli paylaşımlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...