6 Mart 2011 Pazar

maybelline dream satin liquid fondoten..



Öncelikle sizlerden ve bloğumdan özür dilerim ki bu aralar buraya pek uğrayamadım..
Tezlerim yüzümden oldukça yoğun bir okul dönemi geçirdiğim için mazur görmeniz dileğiyle...
Gelir gelmez yeni paylaşımlarda bulunarak kendimi affettirebilirim heralde :)
Bu yazımda sizlere yıllardan beri kullanmış olduğum maybelline fondotenlerimi tanıtıcam..
Makyaja ilk başlayışım maybelline ile oldu..
tabi o zamanlar kullandığım fondoten ne yazıkki kaldırıldı ancak onun yerini alabilecek yeni ürünler keşfetmenin mutluluğu içindeyim..
neyse çenem düşmeden ürünlerimize geçelim...

 az önce bahsettiğim maybelline'nin kaldırılmış olan fondoteninden sonra güvendiğim bir markada devam etmek istedim ve diğer bir fondötenine şans verdimm..
iyiki de vermişim..
bu kullandığım 5. şişem..
Hergün makyaj yapan biri olarak bana yinede 2 ay gibi bir süre içinde yetebiliyor..
pompalı olmasının avantajından olsa gerek  gayet tasarruflu bir ürün..
Bir inci tanesi kadar sıktığımda tüm yüzümü gayet rahat bir şekilde kapatıyor.. (ki gayet problemli bir cilde sahibim..)



kullandığım 21 numara  nude rengi..
buğday tenli iseniz tam size göre bir fondoten..bana göre artıları çok hemen saymaya başlayalım..
artıları
kapatıcılığı son derece iyi
yoğun renk verebiliyor
cilt tonuyla anında bütünleşiyor..(tabiki cildinizin rengine en uygun rengi bulmak şartıyla)
asla maske yada kalıp vs gibi durmuyor
sivilceye çok müsait bir cildim olmasına rağmen (hatta hala sivilcelerim var) sivilce yapmıyor yinede test edilmeden alınmamalı her cilt bir olmuyor..
bana göre tek eksisi biraz yağlı bir fondoten.. yağlı cilterin uzak durmasında fayda var..
pudra ile sabitlemeden kullanmak mümkün olmayabilir..
yapısı ise aşağıda gördüğünüz gibi yakın çekimle azda olsa anlatabilmek istedim..



resimlerden de anlaşıldığı üzere markanın güvenirliliğinide işin içine katacak olursak kesinlikle şans vermeye değer bir fondoten..
yinede tester'larını denemeden karar vermemenizi öneririm..
fiyatı ise 30 tl...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...