9 Mart 2011 Çarşamba

garnier kapatıcı göz roll-on




Geçen ay burda bende göz altı morluklarından muzdarip biri olarak neutrogena göz çevresi kremini tanıtmıştım..Bunun üzerine tekrar araştırmalarım üzerine bu ürünü almaya karar verdim..
Nedense içimden bir ses bana kapatıcılı olanı almamı söyledi bende öyle yaptım..
Hergün düzenli olarak makyaj yapan biri olarak kozmetikten daha uzak bir kapatıcı benim için kaçınılmaz bir şey di ve hemen kaptım.. :)



Ürünün iki tane renk tonu mevcut..biri açık,diğeri orta-koyu ton..
Bendeki açık ton olanı..
Ürün açıklamaları oldukça iddialı..
İçinde kafein ve limon var..
Roll-on olması çok pratik,gayet etkili ve serinletici..
Sürüldüğü andan itibaren anında bir serinlik veriyor..
Ve anında kapatıcılık etkisi var..
Ben çok ama çok beğendim ve memnun kaldım..
Bir daha alırmıyım sorusuna vericeğim cevap; kesinlikle EVET



Aldıktan sonra artık çantamda taşır oldum ve gören arkadaşlarımda geçen alışveriş merkezinde görünce hemen aldılar ve onlarda çok memnun kaldılar..
Artık evde makyajımı silince aynalara rahatça,ışıltılı,berrak bir göz çevresi ile gülümsüyorum..:)
Böyle bir ürün ürettiği için teşekkürler garnier..
Bu markanın sadece güneş kremlerini kullanıyordum ancak bu üründen sonra diğer yüz ürünlerinede önem vericem kesinlikle..


Ürünün fiyatı ise 15 tl..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...