8 Mart 2011 Salı

the body shop coconut shimmer body lotion

Hindistan cevizi sevenler bu yazıyı kaçırmasın !
The body shop'un vücut losyonlarının kokuları meşhurdur..Ancak bu ürün sadece kokusuyla değil pırıltısıylada göz kamaştırıyor...
Bu ürünü aldığımda pırıltılı losyon arayışındaydım başka markaların ürünlerinide denedim ancak hiçbiri bu ürün kadar tatminkar olmadı..
Ne demek istediğimi resimlerle anlıcaksınız birazdan..



Ürünün boyutu gayet iyi 250 ml..
Pırıltıları oldukça belli ancak hem gündüz hem gece kullanımına da uygun aynı zamanda..
Nemlendirmesi orta derecede tabiki diğer nemlendiricilerle bir olmasada bence pırıltılı losyonların içinde birinci sırada benim için..
Kokusu ise su götürmez bir gerçek hem kalıcı hem harika kokuyor..
Gelin şu pırıltılara yakından göz atalım ;)



Bu da cildimizdeki son görünüşü..



Fiyatına gelirsek..22 tl olan bu ürüne zamanında % 50 indirimle 11 tl gibi uygun bir rakama sahip olmuştum..
Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. canım benim mesajın için çok teşekkür ederim.seninde dünya kadınlar günün kutlu olsun.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım...Tüm kadınların dünya kadınlar günü kutlu olsun..kadınlar için güzel bir dünya olsun...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...