8 Mart 2011 Salı

avonlarım geldi.

Öncelikle Herkese İyi Akşamlar..
Karşınıza yine avon siparişlerimle geldim..
İlk Olarak Avon Bernice Kolye..
Bu kolyeyi ilk gördüğüm günden beri almayı gözüme kestirmiş ancak 42 lira gibi uçuk bir rakama satıldığı için vazgeçmiştim..taa ki bu ay indirim broşürüne kadar 16 lirayı görünce hemen kaptım :)
Kurdele detayı olan herşeyi çok seviyorum..bu yüzden bu kolyeyi almamam imkansızdı..
Kadife kurdelesi bulunan kolye gerçekten çok şık..Kurdeleyi bu şekilde kolyede kullanabilceğiniz gibi broş detayı olarak ta kullanabilirsiniz..
Yaklaşık olarak fiyatı 16 tl..
Şimdi ise sıra avon care el kremlerimde..
avonun el kremlerini bilmeyeniniz yoktur..
Bu sefer karşımıza ambalajları değişik olarak çıktılar..(avonun çoğu zaman yaptığı gibi!)
Avon dışını güzelleştirip içinden çalmış ne yazıkki ! eskiye oranla daha küçük bir boyutta sadece 100 ml.
Bu kremlerin kokuları ve yapısı kimine göre kötü kimine göre çok iyi gelsede ben memnunum..
Bir alana bir bedava kampanyasından yaklaşık olarak 10 tl..
(ürünlerin küsüratlarını tam olarak hatırlayamadığım için rakamları yuvarlayarak yazıyorum ancak kataloğa bakıp öğrenebilirsiniz)


Şimdi color trend serisinden tatlı mı tatlı balmlarıma geldi sıra..
Bu balmlara bayılıyorum..Bendeki sıcak çikolata olanı..kokuları harikaaa yiyesim geliyor.. :)
Nemlendirmesi orta derecede..renk vermesi ise çok değil ama hiç yok ta değil :)
Nude bir dudak kalemiyle çerçevelenince gerçekten çok hoş duruyor..
Yine bir alana bir bedava kampanyasından 8 tl gibi bir fiyata aldım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...