15 Şubat 2011 Salı

yeni allıklarım...

Öncelikle herkese iyi akşamlar...
Bu akşam yazılarımı makyaj ürünlerim üzerine yazmak istedim..
Bugün yepyeni allıklarımla karşınızdayım..
Geçen hafta gratis alışverişimde flormar'ın meşhur pretty allıklarından p116 ve golden rose 204 numaralı allıkları aldım ..
Flormar pretty allıkların tasarımı değişmiş çokta güzel olmuş bence.. Bir hafta arayla başka bir numarasını almıştım o eski seriden çıktı..
Diğer rengini birazdan paylaşıcam sizlerle..
Neyse lafı uzatma şu allıkları görelim dediğinizi duyar gibiyim buyrun karşınızda flormar ve golden rose allıklarım.. :)

ikiside pembe tonlarında..ancak flormar 2li olduğu için yanında bir de kontürlemek için daha naturel ve koyu bir renkten oluşuyor..
flormar tam 14 gr,golden rose ise nerdeyse yarısı kadar sadece 6 gr..
renklere ve yapısına yakından bakıcak olursak..resimde tam belli olmamış ama flormarın pembesi daha şeker pembe ve içinde sim barındırmıyor..biraz metalik bir görüntüsü olsada sürünce çok doğal bir renk veriyor.
diğer koyu renk ise tamamen mat kahve tonlarında bir renk..
golden rose gördüğünüz gibi simli bir yapıya sahip..mat allık seven biri olarak ilk defa simli bir allığı bu derece sevdim diyebilirim..simleri çok belirgin gibi dursada asla ben burdayım demiyor..sürüldüğüne aynı flormar gibi doğal duruyor..
Renk vermelerine gelirsek ufacık bır dokundurmayla bile gayet yoğun renk verebilirsiniz..
bu yüzden fazla uygulamamaya dikkat etmek gerek..

bunlarda tendeki duruşları..doğal durmalarını istediğim için az uyguladım aşağıda tam olarak renklerini tanıtıcam sizlere..

bunlarıda tam olarak renkleri görmeniz için parmağıma uyguladım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...