14 Şubat 2011 Pazartesi

neutrogena radiance boost eye cream


Sizlere bugün yeni aldığım bir ürünü tanıtmak istiyorum..
Hepimizin baş belasıdır göz altı morlukları,şişlikler,torbalar...
Bu durumlardan muzdarip biri olarak bu ürünü almak istedim.
internette uzun araştırmalarım sonunda hem fiyat bakımından cazip hemde marka güvenilirliğini göz önünde bulundurarak 15 tlye bu ürünü aldım..Fiyat açısından şans vermeğe değer bence..
Daha bugün aldığım için hiç kullanma fırsatı bulamadım ancak bu geceden itibaren kullanmaya başlıcam..
Buradan size yorumlarımı aktarıcam..inşallah olumlu gelişmeler alırım..


Ürün sadece 14 gr..boyutu diğer ürünlere oranla bire bir aynı nerdeyse..


Ürün yorumlarımı kullandıktan en kısa zaman içinde burada paylaşıcam..
Kullanıp memnun kalan ya da kalmayan varsa yorumlarınızı bekliyorum..
keyifli paylaşımlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...