15 Şubat 2011 Salı

flormar vs maybelline..

Geçen hafta almış olduğum yeni makyaj malzemelerim..
Flormarın pretty serisinden nude ve kahve tonlarındaki 4lü farı ve yine pretty serisinden şeftali tonlarında allığını aldım..
Her biri 7.50 tl..
Maybelline dream satin liquid fondoten ve yine flormardan 2 adet ruj aldım..
Fondoten 30 tl..Rujlar ise her biri 9.50 tl..
şimdi onlara şöyle bir göz atalım ne dersiniz ?

flaşsız..
far grubu tam anlamıyla harika renkleri,yapısı yumuşacık ve bir renk hariç tamamiyle mat bir görünüme sahip..
Allık ise metalik bir görüntüye sahip ve çok tatlı bir şeftali tonu diyebilirim
Şimdi bir bakalım tenimizde nasıl duracaklar ?
Renkler günlük kullanıma çok uygun..mat far ve nude renkleri sevenlere duyrulur bu ürün tam sizlik.!
Fiyatına göre yapısı,renkleri,matlığı(ki benim için en önemli özellik) ve büyüklüğü ona şans vermeye değer bence..

Allık ise resimde görüldüğü gibi..gayet pigmentli bir yapıya sahip..
Renk yoğunluğu çok yüksek..


rujlara gelirsek..açıkçası flormardan bu kadar başarılı bir ruj serisi beklemezdim..
Long wearing serisine bayıldım diyebilirim..
Tamamiyle mat,yoğunluk,yumuşaklık,kalıcılık hat safhada diyebilirim :)
Şimdilik 2 tane rengini aldım...bu gidişle ilerde tüm seriyi toplıcam gibi görünüyor :)

sağda gördüğünüz üzere tam anlamıyla mat pembe ben burdayım diyor..
Rengi çok tatlı öyle cart durmuyor..tabiki sürmeden sürmeye fark edebilir..fazla sürüldüğünde fazla pembe pembe bakabilirsiniz dünyaya :)
Soldaki renk ise tam bir ten rengi anımsatan bir ruj diyebilirim..Ben koyu buğday tenli biri olarak kendime yakıştırabiliyorum ancak beyaz tenlilerin tercih etmemeleri gereken bir renk..
onlarda fazla ten rengi rujum olsun derken koyu renk bir ruja sahip olabilirler..
En iyisi flormar standlarından tester'larına bakmak..

Flaşsız;

Rujların tendeki görünüşlerine ise bu yazımdan ulaşabilirsiniz ;

Fondoteni ise bir sonraki yazımda paylaşmak dileğiyle..
Keyifli Paylaşımlar...yorgunella..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...