7 Şubat 2011 Pazartesi

etamin sevenlere ..

Bloğuma Hoşgeldiniz...
Bloğumun ilk yazısını etamin sevenlere ve çeyiz hazırlayanlara yönelik yazmak istedim..
Benim gibi etamin delilerine kendi yaptığım bu örnekler farklı alternatif olabilirler ..
Daha sarılmadılar ama yinede çok hoş durduklarını söylemeden geçemicem (:
İlk olarak peçete örneklerim..
Bu da tablolarım daha 2 tane çoğatmayı düşünüyorum ama sadece düşünüyorum  (:

En sevdiğim havlu kenarlarım ..


Benim gibi leopar tutkunlarına harika bir örnek ilk gördüğümde
çılgına dönmüştüm (:
Bu arada bu ilk etamin havlu kenarı örneğim herşeyin başlangıcı bu örnekle oldu
Bereketli geldi maşallah ...(:

Pembe tutkumdan asla vazgeçmem ..


Bunlarda mutfak havlularım..

Aslında daha dolu var ama şimdilik bu kadar eklemek istedim eğer yapmak isteyen olursa şemaları bende var buraya ekleyebilirim ..
Umarım Beğenirsiniz ..

2 yorum:

  1. hoşgeldin günlük dünyasına, hepsi çok hoş gözüküyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldumm :) bunlar daha yarısı bile değil ilerde daha iyilerini paylaşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...