10 Şubat 2011 Perşembe

avon siparişlerim..




Bu ay avondan internetten araştırmalarım üzerine skin so soft serisinden tüy azaltıcı losyon ve yanında hediyesi olan roll-on aldım..
Celebre parfüm,Büyük boy saç fırçası ve allık fırçası ile siparişimi tamamladım..


Losyon ile Roll-on'u denedikten sonra izlenimlerimi burada paylaşıcam..
Losyon alana roll-on bedava kampanyasından aldım
ikili fiyat :9.50 tl


Bu tarağa bayıldım açıkçası..öncelikle çok şık :)
elde tutumu çok rahat ..diş sıklığı gayet iyi ..
ufak bi deneme sonunda gayet iyi saç açma özelliği olduğunuda söyleyebilirim..
indirimli fiyatı : 9.50 tl

Arkadaşlarımın memnuniyeti üzerine aldığım bu allık fırçası
hoşuma gitmedi diyemem..gayet yumuşak bir yapısı var.
Daha kullanmadım ama deneyip kullanan arkadaşlarımdan oldukça olumlu yorumlar aldım..
Denedikten sonra yorumlarımı paylaşıcam bizzat..


5 yorum:

  1. slm canım.gülerek kullan hepsini.avon ürünleriyle ilgili sorun olursa bana sorabilirsin.takım öncülüğü yapıyorum.öptüm canım.

    YanıtlaSil
  2. canım benim bu arada aksam blogunu kendi blogumda duyurucam arkadaşlara.ziyaret etsinler diye.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim cnm ilgin için..blog dünyasında yeni olduğum için yavaş yavaş ilerliyorum :)..tekrardan teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan ...
    güzel bir hafta sonu dileklerimle...

    YanıtlaSil
  5. sağol cnm..sanada ..
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...