28 Mart 2011 Pazartesi

Bloğuma Dokunma...!

Uzun zaman ardından tekrar bloğuma erişebildiğim için çok mutluyum...
Bu iş piyango işine döndü artık ne çıkarsa bahtımıza..! bir girebiliyoruz bir giremiyoruz..Emeklerimiz çalınıyor hiç birşey yapamadan izliyoruz..
Bu kadar kendi kendine bilgi amaçlı paylaşımlarda bulunan binlerce insana yazık oldu ne diyebilirm ki..
Bu blogları yasaklamak insanın elinden özgürlüğünün çalınması değildir de nedir bunun adı ?
Sadece yasak mı? Engel mi ? Bir sürü insanın emeği,bilgi alışverişi değilmi çöpe atılan ?
Problemi bulunan bloglara uyarı yada başka bir çözüm getirileceğine ne kolay yoldur hepsinin birden kökünü kazımak..!
Artık emeklerimize ulaşabilmek için bin dereden su getirip hangi ayarı yapsak,hangi yöntemlerle bu işi çözeriz diye internette kafa patlatıp sonra zar zor şans üzere açılsa da burda hakkımızı arasak diye bekler olduk....
Ne diyim 2011 Türkiyesinde bu olay kocaman bir 'yazık'ı hak ediyor...
Kim bilir bir daha ne zaman görüşmek üzere...
Sevgilerle...yorgunella

9 Mart 2011 Çarşamba

watsons alışverişlerim...



Günlerden kadınlar günü olunca indirimler kaçınılmaz oluyor tabi..
Bende hiç vakit kaybetmeden bu kadınlar gününde watsons'un yolunu tuttum..:)
Orda alırken hiç farketmedim ancak eve bir geldim ve kendimi nasıl kaybettiğimi o zaman anladım :)
Şimdi sıra sıra aldığım cicilerime bakalım..


1-watsons makyaj çantam : altın renkli makyaj çantası gayet şık ve kullanışlı..4.99 tl
2-watsons kremsi duş jeli 1 lt : Daha kullanmadığım için şimdilik bir yorum yapamıcam ancak kokusu gayet hoş .4.99 tl
3-watsons ballı sıvı sabun ve yedek şişesi : Watsons sıvı sabunlarını çok beğeniyorum daha önce çilekli kullanmıştım bu seferde ballı olanı denemek istedim ancak açmadığım için yine bir yorumda bulunamıcam..2.99 tl yedek şişe: 1.50 tl
4-watsons cep mendili : 12 adet cicili bicili cep mendillerim.1.99 tl
5-watsons banyo lifi : Ne yazıkki bu ürünün fiyatını hatırlayamıyorum ancak 1.50- 1.99 tl arası olması lazım.
6-watsons 3'lü banyo lifi seti : 3 farklı pembe renkte bulunan banyo lifinin renklerine bayıldığım için kaptım :) 5.99 tl.
7-watsons selülit için masaj başlığı : 3.99 tl
8-watsons 2'li pembe bayan kişisel temizlik ürünü : 1.99
9-neutrogena oil free karma ciltler için nemlendirici : Ne zamandır bu nemlendiriciyi almak istiyordum kadınlar gününe özel %30 indirimle hemen aldım..ve deneme fırsatı buldum izlenimlerimi sonrakı yazımda paylaşıcam..
29.99 tl indirim ile 21 tl'ye almış oldum.
10-sebamed genital bölge temizleyici : Daha denemedim ancak denediğim zaman burada sizlerle paylaşıcam..22 tl
11-Gratis manikür seti : Bir tek bu ürünü watsons'a giderken şöyle bir bakıyım dediğim gratisten aldım ve çok beğendim..bunuda bir sonraki yazımda paylaşmak dileğiyle..27.99 tl
12-Nivea ve dalin sabunlarım : Nivea adet 0.75 tl ,Dalin'i ne yazıkki hatırlayamıyorum :(
13-Vaseline kakaolu nemlendirici krem : Kokusuna bayıldım yapısı çok güzel..Bunu da bir sonraki yazımda paylaşmak dileğiyle..indirimli fiyatı 3.99 tl
14-watsons disk pamuk : 100 adet 1.99 tl
15-maybelline the falsies volum express black drama : Bende bir diğer ürünü vardı ancak bunu görünce hemen kaptım ve bayıldımmmm..bununla ilgili diğer the falsies rimelin karşılaştırma yazısını en yakın zamanda hazırlıcam..15.99 tl
16-rimmel renew&lift pudra : Daha önce bu markayı denemedim ancak %50 indirime girince şans vermek istedim kullanınca bununla ilgili yorumlarımıda burada paylaşıcam..normal fiyatı 17.99 tl indirim ile 9 tl'ye aldım.
17-watsons sabun saklama kutuları : Bu kutulara bayıldım çok hoşuma gittiler ve hemen iki rengini birden aldım..adet 4.99 tl
18-watsons diş fırçası saklama kabı : Bunları da diğer sabun kutularımla takım olsun diye aldım ve çok pratikler..adet 2.99 tl
19-watsons ayak törpüsü : 1.99 tl

Ürünlerin detaylı yazılarını en yakın zamanda sizlerle paylaşmak dileğiyle sevgiyle kalın..
Keyifli paylaşımlar..

garnier kapatıcı göz roll-on




Geçen ay burda bende göz altı morluklarından muzdarip biri olarak neutrogena göz çevresi kremini tanıtmıştım..Bunun üzerine tekrar araştırmalarım üzerine bu ürünü almaya karar verdim..
Nedense içimden bir ses bana kapatıcılı olanı almamı söyledi bende öyle yaptım..
Hergün düzenli olarak makyaj yapan biri olarak kozmetikten daha uzak bir kapatıcı benim için kaçınılmaz bir şey di ve hemen kaptım.. :)



Ürünün iki tane renk tonu mevcut..biri açık,diğeri orta-koyu ton..
Bendeki açık ton olanı..
Ürün açıklamaları oldukça iddialı..
İçinde kafein ve limon var..
Roll-on olması çok pratik,gayet etkili ve serinletici..
Sürüldüğü andan itibaren anında bir serinlik veriyor..
Ve anında kapatıcılık etkisi var..
Ben çok ama çok beğendim ve memnun kaldım..
Bir daha alırmıyım sorusuna vericeğim cevap; kesinlikle EVET



Aldıktan sonra artık çantamda taşır oldum ve gören arkadaşlarımda geçen alışveriş merkezinde görünce hemen aldılar ve onlarda çok memnun kaldılar..
Artık evde makyajımı silince aynalara rahatça,ışıltılı,berrak bir göz çevresi ile gülümsüyorum..:)
Böyle bir ürün ürettiği için teşekkürler garnier..
Bu markanın sadece güneş kremlerini kullanıyordum ancak bu üründen sonra diğer yüz ürünlerinede önem vericem kesinlikle..


Ürünün fiyatı ise 15 tl..

8 Mart 2011 Salı

the body shop coconut shimmer body lotion

Hindistan cevizi sevenler bu yazıyı kaçırmasın !
The body shop'un vücut losyonlarının kokuları meşhurdur..Ancak bu ürün sadece kokusuyla değil pırıltısıylada göz kamaştırıyor...
Bu ürünü aldığımda pırıltılı losyon arayışındaydım başka markaların ürünlerinide denedim ancak hiçbiri bu ürün kadar tatminkar olmadı..
Ne demek istediğimi resimlerle anlıcaksınız birazdan..



Ürünün boyutu gayet iyi 250 ml..
Pırıltıları oldukça belli ancak hem gündüz hem gece kullanımına da uygun aynı zamanda..
Nemlendirmesi orta derecede tabiki diğer nemlendiricilerle bir olmasada bence pırıltılı losyonların içinde birinci sırada benim için..
Kokusu ise su götürmez bir gerçek hem kalıcı hem harika kokuyor..
Gelin şu pırıltılara yakından göz atalım ;)



Bu da cildimizdeki son görünüşü..



Fiyatına gelirsek..22 tl olan bu ürüne zamanında % 50 indirimle 11 tl gibi uygun bir rakama sahip olmuştum..
Sevgiyle kalın...

avonlarım geldi.

Öncelikle Herkese İyi Akşamlar..
Karşınıza yine avon siparişlerimle geldim..
İlk Olarak Avon Bernice Kolye..
Bu kolyeyi ilk gördüğüm günden beri almayı gözüme kestirmiş ancak 42 lira gibi uçuk bir rakama satıldığı için vazgeçmiştim..taa ki bu ay indirim broşürüne kadar 16 lirayı görünce hemen kaptım :)
Kurdele detayı olan herşeyi çok seviyorum..bu yüzden bu kolyeyi almamam imkansızdı..
Kadife kurdelesi bulunan kolye gerçekten çok şık..Kurdeleyi bu şekilde kolyede kullanabilceğiniz gibi broş detayı olarak ta kullanabilirsiniz..
Yaklaşık olarak fiyatı 16 tl..
Şimdi ise sıra avon care el kremlerimde..
avonun el kremlerini bilmeyeniniz yoktur..
Bu sefer karşımıza ambalajları değişik olarak çıktılar..(avonun çoğu zaman yaptığı gibi!)
Avon dışını güzelleştirip içinden çalmış ne yazıkki ! eskiye oranla daha küçük bir boyutta sadece 100 ml.
Bu kremlerin kokuları ve yapısı kimine göre kötü kimine göre çok iyi gelsede ben memnunum..
Bir alana bir bedava kampanyasından yaklaşık olarak 10 tl..
(ürünlerin küsüratlarını tam olarak hatırlayamadığım için rakamları yuvarlayarak yazıyorum ancak kataloğa bakıp öğrenebilirsiniz)


Şimdi color trend serisinden tatlı mı tatlı balmlarıma geldi sıra..
Bu balmlara bayılıyorum..Bendeki sıcak çikolata olanı..kokuları harikaaa yiyesim geliyor.. :)
Nemlendirmesi orta derecede..renk vermesi ise çok değil ama hiç yok ta değil :)
Nude bir dudak kalemiyle çerçevelenince gerçekten çok hoş duruyor..
Yine bir alana bir bedava kampanyasından 8 tl gibi bir fiyata aldım..



7 Mart 2011 Pazartesi

yelss takılarımmm



Bu markanın tarzına bayılıyorum..Ne yazık ki heryerde göremiyorum kendisini ama gördüğüm zamanda kaçırmıyorum..:)
geçen hafta alıdığım pembe kolyemle karşınızdayımm..





fiyatı ise 12.99 tl

maybelline affinitone fondoten

Öncelikle herkese iyi akşamlar...
Bu akşam yine bir maybelline fondoten ile karşınızdayım..
Dün akşam size aynı markanin bir diğer fondoteni olan dream satın liquid'i tanıtmıştım..
Şimdi ise sıra meşhur affinitone fondotende..

Öncelikle bu fondoteni neden almalıyım sorusuna verilebilcek en iyi cevap fiyatı ve kalitesi..
Açıkçası bu fiyata bu kalite zor bulunacak birşey..
Bir kere maybelline markasının güvenilirliğinin yanı sıra kalitesine diyebileceğim hiç bir şey..
Bir çok arkadaşım kullanıyor ve hepsi memnun..
Şimdi biraz daha yakından tanıyalımm ..



Ürün 30 ml..
Bendeki 14 numara creamy beige..
Buğday tenlilere uygun bir renk olabilir..
Ayrıca ürünün bir çok rengi mevcut.. bu da diğer bir artısı tabiki..
Kapatıcılığı gayet iyi..
Yapısı dream satin liquid'e göre daha mat..
Yani yağlı ve karma ciltler için kullanımı daha uygun olabilir..
Fiyatı ise 15 tl..
Kesinlikle hem uygun hem iyi bir fondoten arıyorum diyorsanız bunu almalısınız..Üstelik e vitaminli..
E daha ne olsun :)
Neyse ben sustum resimler konuşsun..:)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...